Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Plaats hier algemene vragen/opmerkingen mbt de VW bus.
busje komt zo
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 jan 2008 16:07
Locatie: Delft

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door busje komt zo »

Ik sluit me bij Peter aan, gooi maar dicht.

Iedereen mag voor zichzelf de keus maken of hij of zij zich op facebook aanmeld.
Dat hoeft mijn inziens geen discussie te zijn.

Groeten Bart
Ford Mustang 1971, 302cu
Robin Reliant 1977
VW T3 doka 1983, df motor
VW golf 2003
Alfa 147 JTD 2006
Cees
Bus guru
Berichten: 5134
Lid geworden op: 02 nov 2007 11:48
Locatie: Tiel

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Cees »

Peter,
Ik wil met mijn bericht alleen heel duidelijk stellen wat mijn mening is, en voorkomen dat straks ineens al mijn berichten weg zijn, zoals al vaker is voorgekomen op dit forum. Wat ik niet wil is kwaadbloed kweken, ik ben dus open en eerlijk.
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!
groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.
Gebruikersavatar
Spotmatic
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1262
Lid geworden op: 13 jul 2012 08:17
Locatie: Dalfsen

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Spotmatic »

Ah Cees, nu snap ik het. Maar wees gerust: Facebook is maar een vluchtig medium waar je zeker niet moet zijn voor continuïteit of het terugzoeken van informatie. Dus zeker nooit gebruiken voor het delen van informatie die je later nog eens nodig hebt. Daar hebben we dit forum voor, onze constante in de zee van woelige, vluchtige en warrige informatie! :D
Gebruikersavatar
paramike
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2167
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:28
Locatie: Eindhoven

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door paramike »

Ho, ho, ho! Dit gaat de verkeerde kant op.

Het forum zal nooit actief gekoppeld worden aan Facebook of welk ander medium dan ook. Je berichten zullen nooit automatisch naar Facebook gaan of andersom.

Als Floris en ik een Bus-forum pagina maken, is dat alleen maar om een breder publiek te laten meegenieten met onze hobby, en niet om een volledige integratie met facebook te maken!

Groeten,

Michiel
'89 T3 California hoogdak mTDI, "Kobus"
'11 Mazda 2 Bi-Fuel GT-M line

Traveling in a fried-out combi
On a hippie trail head full of zombie
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2251
Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
Locatie: Langedijk
Contacteer:

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door BeakerFlo »

Tja, Cees. Ik verwijder je berichten niet.
En ik geef ook geen gehoor aan je dreigement. Er komt ooit een Facebook pagina voor het Bus-forum wat verder TOTAAL NIETS verandert aan het forum. Niet aan de beleving er van en niet aan het gebruik er van.

Ik doe mijn best om dit forum samen met de leden te verbeteren. Men nomineert me voor lid van de maand dus ergens wordt dat gewaardeerd. Als men dan even iets hoort wat hem/haar niet aan staat dan is er meteen weer het dreigement: "Verwijder al mijn berichten." Fuck off met jullie gezeik. Ik vond het behoorlijk irritant dat er steeds een dreiging boven ons hoofd hing dat Erik de stekker er uit trekt. Weg Forum. Nu heb ik die dreiging weggenomen, ik betaal nu ook even de kosten van het forum en ik steek er heel veel tijd in en vervolgens word ik gechanteerd met: "Dan verwijder ik al mijn berichten" of "Verwijder maar al mijn berichten.". :evil:

Alles wordt hier besproken, je hoeft het niet met alles eens te zijn. Als je ervaring qua Bus-forum onprettig is dan ben ik bereid om naar iedereen te luisteren. Maar met mensen die bij voorbaat al zich als een dwars kind opstellen kan ik helemaal niets mee. [[head]]

Zal ik je account de-activeren Cees? [[bye]] Of wordt de soep niet zo heet gegeten?
groet
Floris

Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2251
Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
Locatie: Langedijk
Contacteer:

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door BeakerFlo »

Sorry dat ik uit mijn slof schiet. Het is ook meer een ventilatie van een opgebouwde frustratie.
Alles is bij mij bespreekbaar.

Ik vind het jammer dat ik toch die indruk niet wek en dat meteen de meest zware wapens worden ingezet als men iets hoort wat niet bevalt. Zo kan ik niet communiceren.
groet
Floris

Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Cees
Bus guru
Berichten: 5134
Lid geworden op: 02 nov 2007 11:48
Locatie: Tiel

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Cees »

Jammer dat je zo uit je slof bent geschoten Floris, dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik heb je ook niet gevraagd mijn berichten te verwijderen, ik wilde mijn woorden wat kracht bij zetten niets meer niets minder. Jammer dat dit verkeerd is overgekomen.
Ook ben ik blij dat je het forum over hebt genomen en dat je puik werk verricht. Ook ben ik zeer verheugt dat het dreigement dat de stekker er ieder moment uit getrokken kon worden verleden tijd is.
Ik hoop dat de rook nu over trekt
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag!
groeten Cees[/
Vw t4 2.5 tdi orgineel een bestelbus maar, zelf omgebouwd naar camper die steeds completer word. Van 88pk laten kietelen naar 120 pk.
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2251
Lid geworden op: 04 mar 2012 19:05
Locatie: Langedijk
Contacteer:

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door BeakerFlo »

Zeker :)
groet
Floris

Syncro 16", 1988 met een 2.5L Subaru
opknap-draadje: http://www.bus-forum.nl/forum/viewtopic ... 24&t=22977
over T3 bussen (en syncro's); https://beakerbus.nl
Gebruikersavatar
Spotmatic
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1262
Lid geworden op: 13 jul 2012 08:17
Locatie: Dalfsen

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Spotmatic »

Blij dat dit nu allemaal is opgeklaard! [[thumbup]]

En om toch ontopic te blijven: zojuist is de FB-groep de 100 leden gepasseerd. 8)
Gebruikersavatar
Dirk von Campen
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 811
Lid geworden op: 10 dec 2009 08:44
Locatie: Ommen

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Dirk von Campen »

Hyves, second life, myspace.......
Gr,

Dirk

1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
Gebruikersavatar
airmike
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 111
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:31
Locatie: Hoeselt Belgie

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door airmike »

Wat een rare discusies, elke moderne smartphone is tegenwoordig gekoppeld aan je Facebook account......vroeger had je blogs waar je wat zever en foto's op kwijt kon. tegenwoordig FB en twitter.
Ben je op zoek naar technische informatie moet je op een forum zijn..... hoe simpel kan het zijn :buiken:
grts mike ;-)
Gebruikersavatar
Dirk von Campen
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 811
Lid geworden op: 10 dec 2009 08:44
Locatie: Ommen

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Dirk von Campen »

Mike, krijg ik van jou een euro elke keer als ik de opmerking krijg de foto's staan op facebook ? [[toast]] kan ik snel met pensioen :buiken:
Gr,

Dirk

1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
Gebruikersavatar
Dirk von Campen
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 811
Lid geworden op: 10 dec 2009 08:44
Locatie: Ommen

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door Dirk von Campen »

Maar alle gekheid op een stokje ik zal proberen uit te leggen waarom ik dit geen goed plan vind. Mensen zijn van nature lui :lol: dus die gaan niet elke keer hun berichtjes en op facebook plaatsen en op het forum. Je krijgt dus eigenlijk twee fora en daar zie ik het nut niet van in. Ik heb dus geen facebook, niet omdat ik er niet mee om kan gaan of er tw oud voor ben maar ik zie er de meerwaarde niet van en ik hou er niet van om mijn info op facebook te delen en dat een ander daar dan geld mee verdient. Om een lang verhaal kort te maken, ik vind alles op het forum leuk, ook het gezwets, gezeur alle onzin die er gepost wordt etc. Ik zou het jammer vinden als dit alleen maar een plek wordt waar technische zaken besproken worden en dat er een sub groepje onstaat op facebook, een soort van bus-forum light of twee.
Gr,

Dirk

1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
youpie123
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3652
Lid geworden op: 13 feb 2009 21:03

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door youpie123 »

Ik denk dat Floris er goed aan doet in plaats van een groep een pagina aan te maken op Facebook. Facebook heeft zeker wel waarde maar kan dit forum niet vervangen natuurlijk. Ga je daar een groep maken dan maak je in feite een andere gemeenschap/community aan. met een pagina kan je het forum promoten, je kan van een pagina geen lid worden maar alleen liken/leukvinden.

Overigens niets tegen de nieuwe facebookgroep hoor Peter. Prachtig om te zien dat er nu al over de 100 leden zijn. Het bewijs dat de VW T3 nog leeft [[thumbup]]
een groet van Joep
_______________________________________________________________________
VW T3 KY 1,7 ltr Diesel 1989 - zelfbouw camper
youpie123
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3652
Lid geworden op: 13 feb 2009 21:03

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door youpie123 »

paramike schreef:Als Floris en ik een Bus-forum pagina maken, is dat alleen maar om een breder publiek te laten meegenieten met onze hobby, en niet om een volledige integratie met facebook te maken!
Lezen Joepie :lol: [[head]] :lol: [[bye]] :mrgreen:
een groet van Joep
_______________________________________________________________________
VW T3 KY 1,7 ltr Diesel 1989 - zelfbouw camper
Gebruikersavatar
T3 2.0TD
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 281
Lid geworden op: 30 nov 2013 21:15
Locatie: Zweden

Re: Facebookgroep voor VW T3 liefhebbers

Ongelezen bericht door T3 2.0TD »

Ik haat Facebook [[feuer]]
Groet, Rob

T3 Caravelle GL 89 met 5cil. 2.0TD
T3 Magnum DoKa VERKOCHT!
T3 Syncro enkele kabine (hoe zelden is die?)
Plaats reactie