Allemaal bedankt voor de reacties, ik weet nu waar alles voor is.
Hanse: op een randje bladdert de verf alweer af... Misschien was dit een hoekje, maar ik kreeg niet zo'n lekker gevoel bij de kwaliteit van de verf. Tijdens het schuren zat je er ook zo doorheen voor mijn gevoel (of het was goed schuurpapier..)
Het vullen van de tank lijkt me wat gevaarlijk: je weet niet of het 80% overloopventiel goed werkt, of de indicator voor de inhoud klopt (zo je ook op kunnen kijken om alles onder de 70% te houden toch?) en of het overdrukventiel goed werkt..
Aan de andere kant: als ik alles achter de drukregelaar (incl. drukregelaar vervang), dus tot en met de leiding de bus in, dan kan ik de tank nog wel leegmaken? Zoals ik het nu zie, lijkt vullen mij het meest gevaarlijk. Met nog een paar liter (15+) LPG moet je toch een heel eind kunnen komen!
Nu zat ik alleen te zoeken naar zo'n drukregelaar, maar dit is denk ik niet zo'n geval van ongeveer EUR 15... Ik kwam op
http://www.gaswinkel.com de volgende drukregelaar tegen (EUR 170!!!), die doet mij sterk denken aan de regelaar op de tank! Dit is vast een speciale omdat dit een LPG gasdamptank is?
drukregelaar gaswinkel.jpg
Voor de late reaguurders onder jullie, nog een kleine vraag. Recent is het relais van de voorgloeiers gaan hangen (relais is vervangen), wat mij ook een accu heeft gekost. Nu las ik laatst ergens dat dit schade aan de gloeistiften als gevolg kan hebben, dus vandaag de achterste stift even uit z'n huisje getrokken. Deze ziet er zo uit:
P1100536_2083x1389.jpg
P1100537_2083x1389.jpg
Nu weet ik dat je hem hoort te testen met een accukabel om de mantel en het topje op de 12V, maar wat denken jullie? De bus start niet zo lekker, de startmotor moet een paar seconden " meelopen" voordat de motor zelf doordraait. Kan ook een lage compressie zijn, maar icm het verhaal van het relais verdenk ik de stiften. Je komt er alleen zo moeilijk bij onder de dieselpomp
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.