Roerdomp schreef:De diesels ontluchten heel gemakkelijk en hoeven in principe niet met de kont omhoog. Kachel op warm, 2500 toeren tot het voor uit de onluchtingsnippel op de radiateur komt, dichtdraaien, afvullen en klaar. Even lekker warm laten draaien en nogmaals aftoppen. Stelt niks voor.
Thanks!
Het viel inderdaad achteraf erg mee. We hebben hem wel even scheef in de berm gezet, met beide kanten een keer omhoog.. dat deed niet zoveel.. voor de zekerheid even gebeld met Wagenfolks (Drachten) daar zeiden ze ook dat we wel gewoon konden gaan rijden
Dus dat dan maar gedaan
12657383_1016592768405185_8352240878728167775_o.jpg
En het ging super! De radiator wordt netjes warm en de temperatuur blijft constant! Fijn om weer lekker te kunnen rijden
Natuurlijk gaat nu elk geluid opvallen, alles is 'nieuw' voor ons
Bij het optrekken lijkt er een 'ratelend/ruisend' geluid (uit de versnellingsbak, kan dat?) te horen.. wanneer je onderin de toeren zit, daarna is het ook weg.. Het kan natuurlijk ook iets zijn wat meetrilt oid..
We hebben ook nog een lekkage bij de versnellingsbak, bij één van de aandrijfassen.. Hier wel al onderdeeltjes voor in huis, binnenkort maar even kijken of dat ook te verhelpen is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.