Hahaha, Ik zal zeker proberenTjeerd schreef:Hey Ruben jij gaat toch zeker niet prutsen aan je bus, toch wel een beetje profi he
Theo Postma schreef: Maar als alles mee zit, dan ga je het van mijn DG zien.
Theo
Van deze kant verwacht ik zeker geen goede nieuws hoor, daar zal ik flink moeten slijpen denk ikErik Middel schreef:Mooi project! Fijn dat zo het rijdende erfgoed bewaard kan worden.
Op de vierde foto (het hoekje rechtsachter) kan nog leuk worden, de naad loopt horizontaal niet verder naar beneden, heb je dat al bekeken? Zal wel vol plamuur zitten en dan kan je raden wat daar onder zit.
Ja ik was zeker van plan om alle koelvloeistofbuizen en slangen goed nachecken.blauw schreef:Ruben,
Wat betreft koelvloeistofcirculatie zit je dan goed. Niet onbelangrijk om de koelvloeistofafdeling van de bus goed op orde te hebben! Bij de eerdere modellen zat het anders en had de rechterkant van de motor meer te lijden.
Wat betreft de uitlaat: kunt zowel nieuwe model bochten als oude (zoals er nu op zit) op een DG motor monteren.
Groeten,
Arjan
Wel aan de hand van watersporen en olieverlies, is de rechterkant van mijn motor duidelijk beschadig, dus toch een oudere versie??
Thks Lieven! Ook voor de logistieke steunLievenn schreef:Mooi project. Ziet er in het echt beter uit dan op de foto's.