![[[dance]]](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Hij gaat heten het beestje moet tenslotte dus ook een naam hebben en omdat grof groot en lelijk is is het eerst wat op komt in gedachte bij mij is
NEANDERTHALER
Dat gaat het worden

Persoonlijk wil ik ook meer uitzicht. Dus behalve waar ik de kast maak heb ik rondom ramen in mijn bus. Maar. Er valt ook wat voor te zeggen om alleen een dakluik voor ventilatie te maken om zo wat meer 'stealth' te zijn. Als dat iets is wat je wil bereiken. En ik wil ook met koude temperaturen kamperen straks, dan is het ontbreken van ramen ook iets makkelijker te isoleren. Nu moet ik straks een soort voorzet isolatie maken voor de hele koude dagen. (denk aan min-temperaturen)
Ik gok dat dat met het bed te maken heeft dat dwars geplaatst is. Zo heb je net even die paar extra centimeters wat onze belastingdienst zo graag ziet of omdat je gewoon de ruimte nodig hebt.RoonT3 schreef: ↑07 nov 2019 09:13maar die lelijke uitbouw van achterramen; https://www.flarespace.com/
De slaapplaats moet voor twee personen zijn en een minimale grootte hebben van:
1 los bed: 1m80 lang en 1m10 breed
2 losse bedden: ieder 1m80 en 60cm breed
bron: beakerbus: T3 camper & regels belastingdienst
Volgens mij vanaf juli 2014. Dus zou moeten kunnen. Maar dan wel voor de keuring de bank langs de wand plaatsen en niet in de rijrichting. Dat krijg je nl niet goedgekeurd.