Roest aanpakken

Lak, plaatwerk, chroom, bumpers, ramen etc.
pieterve
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2018 08:39

Roest aanpakken

Ongelezen bericht door pieterve »

Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar een garagist die enkele roestplekken op mijn VW T3-busje kan aanpakken. Liefst in de regio Breda.
Mijn huidige garagist stelt voor om half de carrosserie te vervangen, wat inderdaad heel effectief is, maar wel nogal kostelijk.
Bedankt!
Pieter
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Roest aanpakken

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Misschien weet de garagist ook wat er achter een ogenschijnlijk klein plekje kan zitten. En wie weet wil hij het goed doen of anders niet. Het pielen in de marge kan nu goedkoper zijn maar wordt waarschijnlijk toch duurkoop op termijn.

Dus om geen appels en peren te vergelijken moet je zelf goed weten wat er aan roest zit en wat ze willen vervangen en hoe se het afwerken voor het geld dat ze vragen.
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Gebruikersavatar
VW_Sk8r
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 437
Lid geworden op: 02 nov 2015 17:02
Locatie: Delft

Re: Roest aanpakken

Ongelezen bericht door VW_Sk8r »

Ben het met Roon eens, beter wat meer uitgeven en een goed resultaat dat ook goed blijft. Als je een maal begint vind je vaak meer narigheid dan verwacht en ook dit moet je goed aanpakken anders ben je binnen no time weer aan de beurt.
Mvg Klaas.

T3 1.9TD Westfalia (verkocht)
T3 1.6TD 1.9tdi Syncro knutsel Westfalia
Gebruikersavatar
luizenbos
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3739
Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
Locatie: noordholland

Re: Roest aanpakken

Ongelezen bericht door luizenbos »

ligt er aan een garage moet er aan verdienen wil nou niet zeggen poot uitdraaien maar met relatieven goedkoper manier kan goed resultaten behaald worden .

maak ander is wat mooi foto's kunnen we meedenken van al dat roest :mrgreen:
groetjes Frits

VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000


viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
Plaats reactie