Elektrische stuurbekrachtiging
- servicebus
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2495
- Lid geworden op: 24 mar 2012 23:08
- Locatie: Friesland
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Bedankt voor je terug koppeling willem
- Dirk von Campen
- Weet waar de werkplaatsboeken liggen
- Berichten: 811
- Lid geworden op: 10 dec 2009 08:44
- Locatie: Ommen
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Goedemorgen,
Ik heb op dit moment mijn dashboard eruit liggen en denk erover om een corsa stuurbekrachting in te gaan bouwen. Maar is er iemand die dit al gedaan heeft in de omgeving Kampen/Zwolle waarbij ik even zou mogen 'voelen' /kijken ?
Nog een andere vraag hebben jullie allemaal een engelse versie ingebouwd? dwz met de motor aan de rechterkant?
Alvast bedankt,
Dirk
Ik heb op dit moment mijn dashboard eruit liggen en denk erover om een corsa stuurbekrachting in te gaan bouwen. Maar is er iemand die dit al gedaan heeft in de omgeving Kampen/Zwolle waarbij ik even zou mogen 'voelen' /kijken ?
Nog een andere vraag hebben jullie allemaal een engelse versie ingebouwd? dwz met de motor aan de rechterkant?
Alvast bedankt,
Dirk
Gr,
Dirk
1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
Dirk
1,9 TD AAZ,5 bak, Westfalia interieur.
Passat 3b station
- luizenbos
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3739
- Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
- Locatie: noordholland
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Even een oude topic opschroeven nou ben ik daar ook lekker mee bezig , maar ik kan niks vinden hoe jullie dat nou met de toeter hebben opgelost .
aan gezien het bruine draad door de as heen loopt nr 31 massa naar het stuur .
Nou is die van mij niet hol dus ook geen draadje doorvoeren heb een dus de massieve as of heb ik een ander versie , en hoe hebben jullie dat nou op gelost
trouwens of gaat het buiten de stuurkolom naar het stuur toe
aan gezien het bruine draad door de as heen loopt nr 31 massa naar het stuur .
Nou is die van mij niet hol dus ook geen draadje doorvoeren heb een dus de massieve as of heb ik een ander versie , en hoe hebben jullie dat nou op gelost
trouwens of gaat het buiten de stuurkolom naar het stuur toe
groetjes Frits
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
- servicebus
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 2495
- Lid geworden op: 24 mar 2012 23:08
- Locatie: Friesland
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Origineel heeft het stuurhuis geen contact met het chassis, en maak je dmv dat draadje een massa schakeling als je claxonneert.
Het Opel stuurhuis heb ik met een kruiskoppeling op de haakse overbrenging aangesloten ipv met de rubber bussen.
Zo word de schakeling dus nu naar massa gebracht.
(De plus zit dus rechtstreeks op de claxon)
Het Opel stuurhuis heb ik met een kruiskoppeling op de haakse overbrenging aangesloten ipv met de rubber bussen.
Zo word de schakeling dus nu naar massa gebracht.
(De plus zit dus rechtstreeks op de claxon)
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Ik heb mijn toeter bediening in de richtingschakelaar gebouwd en een extra relais om mijn schakelaar niet te belasten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Met vriendelijke groet Tjeerd
VW T3 camper 2.0 CU 1980, VW T3 doka 1986 project,VW T4 syncro 1993 2.5 l benzine, VW buggy 1972 1200 cc
nulzes vijfnulvijfnultweezesdrieacht
VW T3 camper 2.0 CU 1980, VW T3 doka 1986 project,VW T4 syncro 1993 2.5 l benzine, VW buggy 1972 1200 cc
nulzes vijfnulvijfnultweezesdrieacht
- luizenbos
- Wandelende vraagbaak
- Berichten: 3739
- Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
- Locatie: noordholland
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Douwe
begint me wat te dagen maar Had even gewacht op de kruis koppeling of dat door ging als de originele stang neemt zitten daar de rubberen moffen die houden dan het contackt tegen begrijp ik
maar helemaal beneden bij de vloer zitten rubberen ...matjes moffen hoe gaat het daar dan
Tjeerd
idee zal even onthouden als ik zo ver ben
de kruis koppeling zat er bij mij niet bij daar moest ik dus even achter aan moet zeggen heb ze voor en nadelen heb ik gemerkt als de originele stang zou nemen en de bocht er tussen uitgehaald en er een rechte stang tussen zet ben je er ook met de massa aan sluiting je moet alleen veel rechter werken en zonder spanning voor de rest lijkt het veel op mekaar .
begint me wat te dagen maar Had even gewacht op de kruis koppeling of dat door ging als de originele stang neemt zitten daar de rubberen moffen die houden dan het contackt tegen begrijp ik
maar helemaal beneden bij de vloer zitten rubberen ...matjes moffen hoe gaat het daar dan
Tjeerd
idee zal even onthouden als ik zo ver ben
de kruis koppeling zat er bij mij niet bij daar moest ik dus even achter aan moet zeggen heb ze voor en nadelen heb ik gemerkt als de originele stang zou nemen en de bocht er tussen uitgehaald en er een rechte stang tussen zet ben je er ook met de massa aan sluiting je moet alleen veel rechter werken en zonder spanning voor de rest lijkt het veel op mekaar .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groetjes Frits
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000
viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter