Hemel- en vloerbedekking?

Inrichting, bekleding, etc.
Gebruikersavatar
luizenbos
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3739
Lid geworden op: 08 jan 2009 12:05
Locatie: noordholland

Re: Hemel- en vloerbedekking?

Ongelezen bericht door luizenbos »

Meran [[thumbup]]

wat je zegt klopt niet zeker niet op die kleine ruimte gewoon los laten liggen

Ik zou het helemaal niet kitten dat is totaal onnodig wat ik wel zou doen is ondertapijt er bij kopen .
maakt eigelijk niet zo uit wat je koop . op de schuine helling kun je het lijmen en boven op bij de motor ruimte zou ik het los laten zodat je het op kan klappen.

En als voor beeld bij leen bakker zou ik voor de metro gaan of de Elegance kost iets meer maar dempt beter . :idea:
of zie fotos rubber onder tapijt dempt het geluid nog meer :!: en de kuiljes komen mooi terug wat je wel kan doen is het tapijt helemaal verlijmen op het onder tapijt dan ziet het er mooi en strak uit .en exstra gewicht dat het strak blijft liggen

bij komend groot :idea: :!: :idea: :!: voor deel is dat de ribbels van de vloer NIET door tekenen :idea:
ik moet eerlijk zeggen neem het me niet kwalijk dat ik het zeg :wink: het ziet er nu lelijk uit . het is niet zozeerhet afkraken van wat je doet [[thumbup]] maar ik weet dat je het die manier en met wat exstra moeite een stuk mooier kan maken :mrgreen: en daar gaat het toch tenslote toch om . :mrgreen:

vr--gr-- frits
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
groetjes Frits

VW Caravelle 1987 verkocht
Nissan
2 x v strom 650 +1000


viewtopic.php?t=10770 vw t3 verkocht
nieuw viewtopic.php?f=24&t=30306 crafter
Gebruikersavatar
Meran
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 nov 2012 15:38
Locatie: Assen

Re: Hemel- en vloerbedekking?

Ongelezen bericht door Meran »

Hey!

@Frits;

Het klopt idd wat je zegt.
Ik wil ook niet zeggen dat zoals wij het gedaan hebben dé manier is, maar deel alleen m'n ervaring ;)

Wij wilden juist graag de ribbels in de vloer zichtbaar houden, vandaar geen ondervloer en helemaal vast gekit.
Omdat wij geregeld zware dingen in en uit tillen/trekken, was het risico op uitlopen groter dan wanneer je alleen zelf in en uitloopt..
vandaar ook weer helemaal vast gemaakt ;)

@ Willem;
Ik hoop[ dat je ondertussen weet wat je wilt gaan doen ;)

Succes! :wink:
Groetjes,
Meran

Home is where you park it!
Plaats reactie