Tips bijrijdersbankje t3

Inrichting, bekleding, etc.
Jiske
Komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2013 22:26

Tips bijrijdersbankje t3

Ongelezen bericht door Jiske »

Hallo allemaal,

We ( Jiske en Stijn) hebben nu een paar jaar een t3 camper uit 1986. Als oplossing om goed en gezellig met ons dochtertje Nina (5 maanden) samen te kunnen reizen, denken we erover om in plaats van de bijrijdersstoel een bankje te laten plaatsen. We kunnen deze alleen niet tot nauwelijks vinden. Hebben jullie tips voor waar we deze wel kunnen vinden? En klopt ons idee dat we dan goed met z'n drietjes voorin kunnen zitten? Ik ben heel benieuwd of jullie ons verder kunnen helpen.

Hartelijke groet, Jiske
Gebruikersavatar
captain slow
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2807
Lid geworden op: 23 jun 2012 14:40
Locatie: Brummen

Re: Tips bijrijdersbankje t3

Ongelezen bericht door captain slow »

Jiske, ik heb er geen ervaring mee in de bus, maar ik neem aan dat de kleine in een autostoeltje of Maxi-Cosi zit. Dat zou betekenen dat deze met een 3-puntsgordel vast moet komen te zitten en dat is op de bijrijdersplaats, neem dat ff mee in de overweging om een bankje te plaatsen.
Bankjes worden misschien niet veel aangeboden, maar waarschijnlijk stromen de aanbiedingen binnenkort binnen van medeforummers.
Misschien is er wel iemand in de buurt waarbij je eea kan passen, alvorens je er een aanschaft.
Succes met de zoektocht
Groeten Jan.
T3 1981 Westfalia-ombouw 1.9TD You can't beat the smell of an old diesel on a cold morning
Pino
Blog van Trudy, ook met verhalen over Pino. http://seealadybird.blogspot.nl
Facebook: http://facebook.com/janpascha1
Gebruikersavatar
DeWitteVeder
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 jun 2008 10:01
Locatie: Zuilichem

Re: Tips bijrijdersbankje t3

Ongelezen bericht door DeWitteVeder »

Hoi Jiske