Rock and Roll bed

Inrichting, bekleding, etc.
stijn jansen
Komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2013 10:10

Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door stijn jansen »

Hey beste forumleden,

Ik heb m'n oog laten vallen op een Rock and Roll bed van bij Volkswares in de UK.

http://www.volkswares.co.uk/t25/t25-rock-and-roll-bed/

Heb contact met hen gehad en het zou op een 420 euro komen, levering inbegrepen.

Heeft iemand ervaring met dit bed? En kan je dit soms ook in België of Nederland ergens krijgen?

Graag jullie bedenkingen :)


Thx,
Stijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voormalig lid B

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door Voormalig lid B »

Hoi Stijn,
245 pond is omgerekend €288,57. Hebben ze geen rekenfoutje gemaakt bij de verzendkosten?
Weet zo 1-2-3 geen adresje hier in NL :cry:
Wel een mooie constructie [[thumbup]] Beter dan dat brakke houten geval wat ik er in had [[sad]]
gr Martijn
stijn jansen
Komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2013 10:10

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door stijn jansen »

Ik ga voor de full versie, die staat aan 280 pond. Mijn fout, ik heb er de verkeerde versie opgezet :roll:
Gebruikersavatar
Fred_G
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1250
Lid geworden op: 08 mar 2009 09:28
Locatie: Zwartsluis

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door Fred_G »

Ik vind het een hoop geld voor een bedje.......de klapscharnieren komen regelmatig op ebay-de voorbij.Beetje stevig hout erbij en hoppa...ook een bed, matrasje erop van zelf uitgekozen comfortdikte...bij de schuimboer weg,en zo moet het ook lukken.

Zit bij dit frame dan ook het matras erbij? En het stukje wat op de motorklep komt?
Grts Fred

Knutsel:T3 1.9 DG hoogdakcamper in Kmar-blauw uit 1983(met groene accenten.....)
woon-werk Polo Variant in verbleekt rood.

Het is vrij simpel om iets moeilijk te maken,het is daarentegen vrij moeilijk om iets simpel te houden....
Voormalig lid B

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door Voormalig lid B »

Stijn, als je een slaapbank over de volledige breedte wilt zou ik de veilingsites afspeuren naar een originele slaapbank uit een multivan oid. Ik heb een tijdje terug een hele knappe achterbank met matrasdeel van ik meen een bluestar (?) gekocht op marktplaats. Deal was incl tweezitter in de zelfde stijl voor middenin de bus. Die heb ik gelijk doorverkocht en die bank heeft me in totaal 250E gekost. En het was bijna plug&play. Misschien een overweging voor je?
Die meneer uit Beesel die heel veel op MP zit biedt ze ook vaak aan.
Succes [[thumbup]]
Martijn
Gebruikersavatar
bassa
Weet waar de oliepeilstok zit
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 aug 2012 22:02
Locatie: Leusden

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door bassa »

Martijn schreef: Die meneer uit Beesel die heel veel op MP zit biedt ze ook vaak aan.
wel grote kans dat de vraagprijs van deze meneer hoger is dan de dagwaarde van je bus...

Het bed van volkswares ziet er zeker goed uit, heeft kieft&klok dit bed niet in de winkel voor 350,-?
Persoonlijk zou ik zelf MP / ebay / forum in de gaten houden, zie regelmatig scharnieren
(setje scharnieren nu op MP 55 euro, plankje hout erbij en je bent voor 70 euro klaar)

Succes met je keuze
Tot de volgende keer!
Corné
1.9 WBX 1984, lpg, hoogdak camper
Voormalig lid B

Re: Rock and Roll bed

Ongelezen bericht door Voormalig lid B »

Staat er nu eentje op MP:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Gr Martijn
Plaats reactie