Patroon hemelbekleding

Inrichting, bekleding, etc.
Gebruikersavatar
Mitch
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1263
Lid geworden op: 03 jan 2007 00:21

Patroon hemelbekleding

Ongelezen bericht door Mitch »

Weet iemand of er een patroon bestaat van de hemelbekleding? Ik heb alleen die van de cabine nodig in principe, het lijkt me leuk om dat eens te stofferen.

Groeten michiel
T3 '82 origineel 1.6d (bus d) naar 1.8 16v pl met kat EFIgnition van Bs-autotune (kampeerauto)
Fiat 128 SL '74 (bij autootje voor de hobby)
Renault Clio 1.8 16v '95 - (circuitmonstertje)
Volvo 850 T-5R '95 LPG (daily)
Honda VT500FT Ascot
henkvanheerikhuize
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 714
Lid geworden op: 06 apr 2005 13:20
Locatie: apeldoorn

Re: Patroon hemelbekleding

Ongelezen bericht door henkvanheerikhuize »

Dag Michiel,

Heb enige jaren geleden alle hemelbekleding en ook van alle andere panelen de originele bekleding vervangen. Reden was dat de bekleding overal losliet en/of bubbels vertoonde. Heb van alle panelen en van de hemel van dik behang mallen gemaakt en deze op schuimvinyl afgetekend en met lijm voor genoemd vinyl aangebracht. Een erg mooi resultaat en goed schoon te houden. Is in allerlei patronen en kleuren te koop. Wel is het vinyl wat dikker zodat de clips van b.v. de deurpanelen niet passen. Dit opgelost door op plek van clips met een ronde kop van een slotbout die ik had verwarmd in te duwen. Het vinyl smelt dan en zo heb je een prachtige oplossing voor het dikteverschil .

groet

henk van heerikhuize
Gebruikersavatar
Mitch
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1263
Lid geworden op: 03 jan 2007 00:21

Re: Patroon hemelbekleding

Ongelezen bericht door Mitch »

Dag Henk,

Mooi, ga ik eens met behang aan de gang, of 2 dikke a0 vellen dat moet ook lukken ;-).

Groeten Michiel
T3 '82 origineel 1.6d (bus d) naar 1.8 16v pl met kat EFIgnition van Bs-autotune (kampeerauto)
Fiat 128 SL '74 (bij autootje voor de hobby)
Renault Clio 1.8 16v '95 - (circuitmonstertje)
Volvo 850 T-5R '95 LPG (daily)
Honda VT500FT Ascot
Plaats reactie