De bus is weer uit de stalling en heeft zijn eerste tripje (Den Haag > Groningen (Grasnapolsky, aanrader) en terug) weer gered.
Maar mijn tenen, neus en vingers ternauwernood

Hence: De 'verwarming' doet echt nauwelijks wat. Meer dan minimaal zuchtje warme lucht uit het roostertje bij het raam is het niet.
Ik verwacht geen aangenaam warm busje maar ik dénk dat er wel wat meer uit te halen valt.
De schuifjes van de ventilatie zitten klem; de bovenste in het midden, de middelste ook in het midden.
De onderste lijkt te functioneren; maar die laat enkel koude buitenlucht binnen.
Meer dan deze thread heb ik nog niet gevonden:
viewtopic.php?f=62&t=29985&hilit=verwarming
En in de Bentley handleiding (thanks Beakerflo!) staat vanalles prachtigs over heater booster; maar dat is niet standaard dacht ik?
Nu de dubieuze beginnersvragen:
1. Hamvraag; valt er wat te winnen aan warmte?
2. Hoe check ik zelf of er wat te winnen valt (dacht te beginnen met de tips uit die thread over de schuifjes/kabeltjes).
3. Is er fanatistist óf een garagist in de buurt van Den haag die eens mee wil kijken (PM voor niets gaat de zon op, dat begrijp ik).
Merci!
PM: aan de fanatisist/garagist; mijn claxon hapert ook en de benzinemeter doet het eveneens niet. Dus er zijn aanvullende leuke projectjes.