Ik heb er een lelijke aluminium goot eraan hangen. Ook na resto teruggeplaatst incl gaatjes in de goot
Jammer.maar het is niet anders... ooit laat ik een luifel maken die lijkt op de tarp met het welbekende t2 rrubber profiel wat aan de luifel genaaid dient te worden
Dit was zo'n profiel als Michel hierboven laat zien. Bij stevige wind trok het profiel bij mij de zwarte rand van de dakgoot af. Later heb ik het profiel bijgezaagd en in de dakgoot vastgekit. Foto is genomen van rechtsvoor en komt gekanteld op het forum terecht zie ik
In een tarp heb ik een rond elektriciteitssnoer in de zoom gepropt als pees. Maar vorig jaar heb ik een nieuwe tarp gekocht, dezelfde als Ralph. Omdat ik die zo mooi vind. Ik heb hem nog niet gebruikt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat was ik ook aan het denken Coen, als ik zie hoe vaak wij op vakantie verkassen/gaan rijden, wil ik echt niet meer van die fiamma af.
Kris.
T3 Atlantic 1.6TD-1990-Hoogdak sinds 8 April 2010 (Type:216 120 L.00081)
T3 Syncro 2.1 DJ-Enka sinds 6 December 2014 (dank u Sinterklaas)
T3 California 2.1 MV-Hefdak sinds 6 September 2017 (te huur)
Volg onze avonturen met de Atlantic >hier<
Je nog een reden waarom ik voor tarp kies. Als ik boodschappen ga doen span ik de tarp zelfstandig af met tafel stoelen en overige zooi eronder.. scheelt inpakken en gedoe
(Hier op de foto los van de bus gehaald, zodra bus van plek af was tarp afgespannen)
Altijd weer dat gedoe he
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
insomnia schreef: ↑13 apr 2020 16:14
Je nog een reden waarom ik voor tarp kies. Als ik boodschappen ga doen span ik de tarp zelfstandig af met tafel stoelen en overige zooi eronder.
ha, dat had ik ook bedacht, ik wil een afdak dat kan blijven staan, met behulp van een touw en een boom of de tentstok die ik altijd in de bus heb. Das een groot voordeel ja. Ik ga ook voor zo’n tarp.
groet, Caroline
T3 Vanagon special edition California Westfalia ‘85