Vreemde stoelen

Inrichting, bekleding, etc.
Gebruikersavatar
Bob
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3967
Lid geworden op: 22 jun 2007 20:54
Locatie: Kampen

Vreemde stoelen

Ongelezen bericht door Bob »

Omdat ik in mn T3 andere stoelen wil plaatsen welke niet perse origineel hoeven te zijn, heb ik de volgende vraag;

Wie heeft in zn T3 zetels van een ander merk, en hoeveel werk was dat qua aanpassing aan het onderstel?

Persoonlijk vind ik XM stoelen heerlijk maar ik heb geen idee of dit mogelijk zal zijn.
Bob

2.5 TDI 2008
aircooled-outlaw

Re: Vreemde stoelen

Ongelezen bericht door aircooled-outlaw »

Bouweluit schreef:Omdat ik in mn T3 andere stoelen wil plaatsen welke niet perse origineel hoeven te zijn, heb ik de volgende vraag;

Wie heeft in zn T3 zetels van een ander merk, en hoeveel werk was dat qua aanpassing aan het onderstel?

Persoonlijk vind ik XM stoelen heerlijk maar ik heb geen idee of dit mogelijk zal zijn.
Als je een oude onderstel hebt kun je deze gebruiken en daar de stoel op vast lassen.. [[thumbup]]

Groet john 8)
Leo M
† 18-06-2012 R.I.P.
Berichten: 6477
Lid geworden op: 13 jan 2014 15:35
Locatie: B-9160-Eksaarde

Ongelezen bericht door Leo M »

Dag Bob

Ik heb Alfa 75 stoelen erin zitten en ervoor Guillietta stoelen.

Hierbij was enkel plat ijzer nodig om op de T3-rails te leggen.

Daarna in elke stoel vier gaten dwars door de Alfa gaten,bouten met moeren erdoor en dat is alles.

Toch niet,de voorkant hoogde ik wat op om de achteroverstand een beetje te verkrijgen,wat niet helemaal lukt.Anders krijg je te weinig beenruimte thv het stuur.

Groeten Leo M
Groeten Leo M

Al 21 jaar aan de klus met mijn bus.368 000km
1985-T3-camper,na 356 000 Km CS ,nu met revisie 1.7D KY
Onderkantvernieuwing Deel1
Foto's Deel2
Foto's Deel3
Foto's Deel4
Nog wat foto's voor de fotogekken
Tweetie

Ongelezen bericht door Tweetie »

Wij hebben met een geringe aanpassing Volvo stoelen gemonteerd. Kijk maar eens op het blog bij 'Opknappen en opleuken' :mrgreen:

[[bye]] Frans
Plaats reactie