zetels T3

Inrichting, bekleding, etc.
Gebruikersavatar
miel
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 okt 2007 10:52
Locatie: Wortel-Hoogstraten

zetels T3

Ongelezen bericht door miel »

hej

heb al een tijdje mijn T3. Nu rijden we er veel mee rond met vrienden. leuk is dat de achterste niet altijd naar voor moeten kijken.
daarmee dat we de middelste zetel wel eens omdraaien. Maar deze sluit met zijn rugleuning niet aan tegen de bestuurders zetel, en de beenruimte tussen de achterste zetel en de middelste zetel is vrij krap.
kan iemand me ff zegen hoe ik de middelste zetel tegen de voorste zetel kan krijgen. (met de rugleunen) moet ik den mijn bevestigingsrails verleggen?
grtz
Gebruikersavatar
danimieghem
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 819
Lid geworden op: 17 okt 2006 11:29
Locatie: Aalst, O-VL, België, de bananenrepubliek

Ongelezen bericht door danimieghem »

Miel,

Het wordt hier op dit forum ten zeerste op prijs gesteld als je je berichten afsluit met je naam (of is je nickname ook meteen je echte naam ?)
en als je je dan ook nog eens even netjes voorstelt, ben je helemaal welkom in de groep [[thumbup]]

Groetjes
Dani
Groetjes, Dani
Als je IQ lager is dan het aantal PKs in je motor : BLIJF VAN DAT GASPEDAAL !!!
Gebruikersavatar
miel
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 okt 2007 10:52
Locatie: Wortel-Hoogstraten

Ongelezen bericht door miel »

Hej Dani,

sorry voor het ongemak. :oops:

mijn voorstelling is gebeurd.

groeten
Miel
Gebruikersavatar
danimieghem
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 819
Lid geworden op: 17 okt 2006 11:29
Locatie: Aalst, O-VL, België, de bananenrepubliek

Ongelezen bericht door danimieghem »

geweldi ! Welkom hier
Groetjes, Dani
Als je IQ lager is dan het aantal PKs in je motor : BLIJF VAN DAT GASPEDAAL !!!
t-kris

Ongelezen bericht door t-kris »

Hallo Miel, en welkom


Ik heb zelf ook eens in een caravelle de zetels omgekeerd.... er is inderdaad veeeeel te weinig beenruimte door gewoon de zetel omgedraaid in de bevestigingslatten te schuiven. Er zit niets anders op dan die rails elders op de vloer vast te vijzen. Toen ik dit deed rezen er wel enkele (niet onoverkomelijke) problemen.
De rail die het dichtst bij de bestuurderszetel komt te liggen ligt dan vlak boven de brandstoftank. De tank moet dus eerst los gemaakt worden. Op die manier kan je veilig je gaten boren en kan je vlot de bouten vastdraaien.
Een ander probleem is dat de vloerbedekking en de mousse eronder niet meer passen... Je kan eventueel de vloer kaal laten liggen, of een plank op maat zagen of zelf iets uitvinden natuurlijk :)

veel succes

en vergeet geen foto's te maken, want ik ben dat wel vergeten doen :shock:
Plaats reactie