zijraam achter kast..

Inrichting, bekleding, etc.
stijnbert

zijraam achter kast..

Ongelezen bericht door stijnbert »

he hallo, ik heb nu dus een week mijn Westfalia, en erger me dood aan de plakfolie die de vorige eigenaar heeft aangebracht, nu ga ik deze weghalen door kast te demonteren. Maar wat ga ik terug plaatsen?, kast is van de achterkant open..? Is dat origineel dat het open is...of misschien hebben jullie idee over een estetisch goede oplossing, ik kan er natuurlijk een mooi plaatje hout inzetten maar dan heeft mijn bus een donker raam..? Ben benieuwd naar ideeen.., misschien foto? ok bedankt...


groet stijn

ps mijn garage heeft mijn T3 deze week al langer op de oprit staan dan ik.... (en ik heb m al een week...good times will come!)
Gebruikersavatar
geejee
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 493
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:43
Locatie: rijswijk
Contacteer:

Re: zijraam achter kast..

Ongelezen bericht door geejee »

hoi stijn

ik heb bij mijn bus op de plaats van het raam een stuk van het dak in gelast
dit ging er bij mij toch uit
deze plaat is gewoon mee gespoten toen de bus werd gespoten
en ik heb een gelaagd raam laten maken welke ik heb laten zantstralen aan een kant
deze kant is zwart geschilderd en tegen de plaat gekit
daarna heb ik met siliconekit geprobeerd het rubber na te maken zie foto

Afbeelding

groeten

gert-jan
groeten gert-jan
2005 camper inrichting
2009 ombouw 1,9 tdi
Gebruikersavatar
DBubbels
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1394
Lid geworden op: 09 jun 2005 17:03
Locatie: Zierikzee

Ongelezen bericht door DBubbels »

[[toast]] Ha Stijn,

Voor vragen over inrichting moet je bij een vrouw zijn :mrgreen: , als ik het goed begrijp wil je raamfolie verwijderen.

waardoor je kast die ervoor gemonteerd zit en die je ook gewoon wilt behouden, dus eigenlijk als je verder nix doet........................... gewoon veranderd in een vitrinekast.....
één goeie tip!! bedenk goed wat je in dat kasje allemaal gaat bewaren dan ha ha ha, geen vuile onderbroeken of andere genante zaken hi hi hi.
een mobiel terrarium met beestjes is ook heel appart.

.....denk dat je toch ergens moet kiezen voor het een of ander of halveren, of een gordijntje erin of zo???
Nou ben benieuwd waar je op uit gaat komen!! en zie graag de foto's van je oplossing t.z.t. hier op't forum o.k.???

Vooral lekker bezich blijven met je bussie!!! [[thumbup]] prettig weekend allemaal!!
Mireille [[toast]]
alias: DBubbels
stijnbert

nog geen beslissing genomen..

Ongelezen bericht door stijnbert »

beide bedankt voor jullie reactei en foto natuurlijk, ik ben er nog niet uit wat ik ga doen...gordijtjes zou het netst zijn maar helaas die hangen er nou net niet bij dat raam en andere zijn nog rigineel dus die laat ik erin zitten... wanneer ik er een paneel of wat dan ook in heb zitten, laat ik het weten.. laterz..
Gebruikersavatar
-=goanna=-
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1022
Lid geworden op: 14 dec 2005 18:49
Locatie: Breda

Ongelezen bericht door -=goanna=- »

bij mijn bus (westfalia) is er een heel dun plaatje aan de achterkant van de kast gemonteerd. Dit plaatje loopt van de grond tot aan het dak (eigenlijk gewoon een paneel denk ik, zoals bij een gesloten bus) en daarmee dus niets zichtbaar van mijn onderbroeken en andere gênante zaken in die kast.
momenteel heb ik mijn bus ff niet, maar als hij terug is zal ik een fototje maken
groetjes Joppe

Als ik Mercedes wil rijden, neem ik wel een taxi
Citroen hymer 1994 (de campert)
1300 kever uit 1970, marathon blue (daily ride)
Polo 1.4 uit 2007 (de burgerbak)
Plaats reactie