Gordels T3

Lak, plaatwerk, chroom, bumpers, ramen etc.
Gebruikersavatar
werner
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 393
Lid geworden op: 21 mar 2010 13:15
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Gordels T3

Ongelezen bericht door werner »

Hoi rick,

ik heb gekeken hoe bij een origingele t3 de bevestigingspunten zaten, mijn frame kan met gemak krachten aan meer dan 700kg aan, de bevestigingspunten die ik gemaakt heb ook, ik kan het niet eenvoudig uitproberen, maar de punten zijn zeker sterker dan origineel door plaatwerk met bussen, als voorbeeld geheel is gelast met kokerprofiel 3mm dik, 70mmx20mm uitwendig, daaraan hoekprofiel 4mm dik gebout dubbel met m10.


gr
werner
Werner
een busje !
VW T3 2.0L CU 1982
Annette
Komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2022 10:53

Re: Gordels T3

Ongelezen bericht door Annette »

Wij hebben sinds zaterdag ook een T3 en interesse in aanbrengen gordels op de achterbank, heeft u misschien foto's en verdere informatie hierover voor mij? bvD!
Gebruikersavatar
RoonT3
Wandelende vraagbaak
Berichten: 2739
Lid geworden op: 20 mei 2008 18:51
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Gordels T3

Ongelezen bericht door RoonT3 »

Hallo Annette, leuk dat je er bent. Gordels zijn niet verplicht op de achterbank van een T3 (leeftijd gerelateerd). Zelf aanbrengen van gordels kan met gebruik van de originele bevestigingspunten. Het helpt als je kan aangeven of laten zien wat voor achterbank(en) je hebt.

Vergeet niet dat je 40 jaar na introductie van de t3 al veel informatie kan vinden zonder dat we in herhalingen moeten vallen. https://www.t3-infos.de/t3-infos_e.html#dpgurte
Groeten, Ronald und 'Das Beige' und der 'Tony' , >terug naar het begin< Hier mijn verbruik
Plaats reactie