Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Inrichting, bekleding, etc.
Voormalig Lid 15

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 15 »

Juist ja
Voormalig Lid 15

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 15 »

Johannus schreef: 15 mar 2020 14:26 viewtopic.php?f=62&t=29058

Zo lostte ik het op. Omdat ik geen tussenschot heb, moest ik iets verzinnen om de rugleuning rechtop te zetten. Was wel wat werk, maar nu ook wel echt iets unieks :-)

De bank is natuurlijk niet zo comfortabel als een de-luxe auto stoel, maar het voldoet prima.Rechts een driepunts gordel, in het midden een heupgordel.
Heupgordel is prima geschikt voor een maxicosi overigens. Zo deed ik dat vroegah ook in m'n oudste polo (met enkel heupgordels).
Tnx
Voormalig Lid 15

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 15 »

Sorry voor de niet zulke nette opmerkingen. Maar van die irritante opmerkingen met nog irritantere smileys gaan onder m'n huid zitten. Ik snap dat soort gedrag niet. Waarom moet je zo kleinerend doen? Wat is het nut ervan? Ik denk dan doe dat ergens anders of beter helemaal niet. Het maakt je tot een onsympathiek mens.
Voormalig Lid 15

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door Voormalig Lid 15 »

Wat mij betreft kan het topic gesloten worden trouwens.
Gebruikersavatar
Bob
Wandelende vraagbaak
Berichten: 3967
Lid geworden op: 22 jun 2007 20:54
Locatie: Kampen

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door Bob »

graag
Bob

2.5 TDI 2008
VoormaligLid19
op verzoek verwijderd
Berichten: 674
Lid geworden op: 04 jan 2006 11:00

Re: Tweepersoons bijrijders bank deel twee

Ongelezen bericht door VoormaligLid19 »

Armando113 schreef: 15 mar 2020 15:00 Daarbij heb ik geen behoefte aan een hoe lang is jouw piemel competitie. Er zitten altijd van die "ik weet het beter" gasten op fora. En zo ontsporen topics regelmatig in moddergooien en hebben ze niets meer met het originele bericht te maken. Dus als je niks zinnigs bij te dragen hebt blijf dan weg.
Last van het coronavirus?
Waar staat dat ik het beter weet? Wat ik wel weet is dat je hier nog maar een paar mnd zit en dat jij aan het moddergooien bent. Een smiley gebruik ik om duidelijkheid te brengen, nl het eerste deel was om te lachen. Wat het beterweten betreft, Ik ken niets van T3's want ik rij nog maar 15 jaar T3 (besteller, camper, multivan, enka, ...) (Smiley expres weggelaten ...)
Gesloten