t3 CU ombouw tot camper

Deel je werk met het forum,
Gebruikersavatar
RodeJoker
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2021 19:36

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door RodeJoker »

[[thumbup]] Lekker bezig! Word mooi!
Groeten, Merijn

Eigenaar van:
Volkswagen T3 1985
Landrover Discovery 2 2003
Gebruikersavatar
leof
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 932
Lid geworden op: 20 aug 2008 09:31

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door leof »

Wat is dat voor een pijp met T-stuk door het dak? Ventilatie?
Groeten,
Leo F
----------------------
T3 1985 1Y 1.9D
ivokh
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 nov 2020 20:26

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door ivokh »

Bedankt allemaal voor de positieve reacties.
VW T3 4 LIVE schreef: 24 jun 2022 20:18 Netjes en dat allemaal voor de deur .
Het is een beetje roeien met de riemen die ik heb. Het was een hele verademing om een paar weken in Amsterdam te werken waar ik aan het eind van de dag niet alles hoefde op te ruimen. Daar staat dan weer tegenover dat ik elke dag bijna twee uur in de auto zat en de kosten natuurlijk.
leof schreef: 26 jun 2022 12:36 Wat is dat voor een pijp met T-stuk door het dak? Ventilatie?
Dit was de uitlaat voor de gaskachel.


Na het herstellen van de voorruit sponningen moest de wielrand rechts achter nog vervangen worden. Hier zat een gat in en vanwege de vorm in het paneel leek het me makkelijker om het hele paneel te vervangen. Ik had hiervoor dus een heel vervangend paneel gekocht. Het verwijderen van het originele paneel was best een klus omdat deze ook aan de binnenkant gepuntlast zit aan de bodem en de binnenwand. Toen ik alle puntlassen los had kwam ik er achter dat het nieuwe paneel net een paar centimeter minder verder naar binnen steekt. Dit is waarschijnlijk gedaan zodat je het oude paneel aan de binnenkant gewoon kan doorslijpen in plaats van dat je alle puntlassen los moet halen. Maar in mijn geval moest ik dat gat dus weer opvullen. Verder was de werkwijze gelijk aan het voorpaneel.
Bij het verwijderen van het oude paneel kwam ik er achter dat het paneeltje tussen het achterwiel en de schuifdeur ooit in de kreukels heeft gezeten en dat ze dit met naar mijn idee te veel plamuur weer recht getrokken hebben. Ik heb alle plamuur weggehaald. Vervolgens heb ik van binnenuit het paneel zo veel mogelijk weer uitgedeukt. Onder dit paneel was wat laswerk gedaan. Dit heb ik nog een beetje bijgeslepen. Ik heb dit toen voor de zekerheid in de Fertan gezet. En daarna heb ik het staal beschermd met een eerste laag primer. Later heb ik dit weer strak getrokken met plamuur.

Toen dacht ik nog twee gaten over te hebben die gelast moesten worden. Er zat een gat in de bodem bij de bestuurder/pedalen en het gat in het dak voor de uitlaat van de gaskachel. Deze wou ik weer dicht hebben omdat deze begon te roesten en ik besloten heb om de gaskachel niet meer te gaan gebruiken. Maar toen ik de cabine ging ontruimen voor het lassen van het gat kwam ik er achter dat er nog redelijk wat roest zat onder de matten die op de wielkasten en stoelboxen geplakt zaten. Op een aantal plekken kon ik makkelijk met de schroevendraaier door de roest steken. Hier moest dus ook nog aan gelast worden.
Dit ging vooral om stukken waar de wielkast/stoelbox overlapt op de bodemplaat en bij de overlap bij het bevestigingspunt voor de gordel op de linker wielkast. Een van de gaten zat net achter de doorvoer voor de handrem. Ik vond dat te dicht bij de brandstoftank om daar aan te lassen zonder de brandstoftank nog een keer te verwijderen.
Toen ging ik nog eens goed kijken naar hoe het er bij stond boven de brandstoftank. Hier vond ik een remleiding die toch wel genoeg corrosie had dat ik die gelijk wou vervangen. Daarnaast was er nog weinig over van de geleidenbus van de schakelstang. Dus de remleiding en de geleidenbus heb ik vervangen en toen ik hier toch bezig was heb ik ook besloten om deze ruimte grof te ontroesten en in te smeren met Hammerite.

De plekken in de cabine (binnen en buitenkant), de binnenkant en de naden in de laadruimte van het nieuwe paneel rechts achter heb ik ingesmeerd met strijkkit. Dit heb ik ook gedaan met de naden van het nieuwe voorpaneel aan de achterkant. Vervolgens dacht ik de plekken die ik kaal gemaakt had in en rond de wielkasten (binnen-/onderkant) nog in de anti-steenslag te zetten. Hiervoor moest ik de wielkasten goed schoonmaken. Maar toen kwam ik er achter dat de beschermlaag die er al opzat (bitumen of tectyl achtig) op heel veel plekken wel erg makkelijk los kwam. Deze heb ik dus zo veel mogelijk verwijderd om vervolgens de hele wielkasten in de anti-steenslag te zetten. Toen heb ik ook het nieuwe voorpaneel aan de binnenkant wat extra beschermd met een laag anti-steenslag.

Nadat het laswerk zo goed als klaar was werd ik nog verrast door een flink dikke laag plamuur op de bestuurdersdeur. Deze is blijkbaar een keer doorgewaaid. Hier heb ik hetzelfde gedaan als bij het paneel bij de schuifdeur. Hier kon ik alleen niet zo makkelijk bij aan de achterkant dus dat moest ik doen met een slagtrekker die ik aan het paneel kon lijmen met een lijmpistool en speciale plaatjes. De plaatjes kan je vervolgens weer makkelijk van het paneel afsteken. Het was alleen even zoeken naar de beste manier om ze op de deur te plakken zonder dat je ze bij de eerste keer trekken gelijk los trekt.

Tussendoor heb ik de overige roestplekken schoongemaakt met een staalborstel op de boormachine. Deze heb ik in de Fertan gezet en vervolgens heb ik deze gelijk beschermd met primer. Los van de bus zelf heb ik ook de trekhaak, bumpers en ruitenwissers ontroest. De trekhaak heb ik grof gedaan om hem vervolgens in de Hammerite te zetten. De deurhandvaten (en het grootste deel van de ruitenwissers) heb vooral ontdaan van de losse verf. Deze heb ik ook in de primer gezet zodat ik deze later kon spuiten.
Aangezien ik niet zomaar aan te slag durfde te gaan met een spuitpistool bij mij op de parkeerplaats heb ik daar alle primer aangebracht met een kwast. Hier had ik later wel spijt van. Dit weer netjes recht schuren was een behoorlijke klus waarbij ik geregeld weer door de primer schuurde. Ik ontdekte later dat Fertan best een lange bescherming bied. Dus achteraf gezien had ik beter alles in de Fertan kunnen laten zitten om in Amsterdam de primer er op te spuiten.

Voordat de bus klaar was om naar Amsterdam te gaan heb ik nog behoorlijk wat tijd besteed aan het schoonmaken van de cabine en de voordeuren. Het verwijderen van de lijm waarmee de matten in de cabine op de wielkasten vast zaten en de lijm waarmee de rubbers op de deuren gelijmd waren was hierbij vooral tijdrovend.

In de volgende post zal het verhaal komen van wat ik allemaal in Amsterdam heb gedaan.

Groet, Ivo

En dan de foto's nog:

Verwijderen wielrand
Afbeelding

Na verwijderen wielrand 1
Afbeelding

Na verwijderen wielrand 2
Afbeelding

Gat in laadruimte door verwijderen wielrand paneel
Afbeelding

Nieuwe wielrand
Afbeelding

Opvulling gat in laadruimte
Afbeelding

Plamuur op paneel tussen achterwiel en schuifdeur
Afbeelding

Bestaand laswerk bij krikpunt rechts achter
Afbeelding

Laswerk een beetje bijgeslepen
Afbeelding

Gat in dak voor kachel uitlaat
Afbeelding

Gat in dak gedicht
Afbeelding

Gat in cabinevloer
Afbeelding

Gat in cabinevloer gedicht
Afbeelding

Gat bij wielkast links
Afbeelding

Gat bij wielkast links van onder
Afbeelding

Gat bij wielkast links uitgeslepen
Afbeelding

Gat bij wielkast links gedicht
Afbeelding

Gat bij wielkast links gedicht van onder
Afbeelding

Gat bij gordel bevestigingspunt
Afbeelding

Gat bij gordel bevestigingspunt van onder
Afbeelding

Gat bij gordel bevestigingspunt gedicht
Afbeelding

Gat bij gordel bevestigingspunt gedicht van onder
Afbeelding

Hele cabine in Fertan
Afbeelding

Laswerk boven brandstoftank van onder
Afbeelding

Wat er over was van de schakelstang bus en geroeste remleiding
Afbeelding

Roest boven brandstoftank 1
Afbeelding

Roest boven brandstoftank 2
Afbeelding

Boven brandstoftank in Hammerite 1
Afbeelding

Boven brandstoftank in Hammerite 2
Afbeelding

Plamuur op bestuurdersdeur
Afbeelding

Bestuurdersdeur zorder plamuur in Fertan
Afbeelding

Bestuurdersdeur uitgedeukt en in primer
Afbeelding

Wielkasten in anti-steenslag 1
Afbeelding

Wielkasten in anti-steenslag 2
Afbeelding

Wielkasten in anti-steenslag 3
Afbeelding

Trekhaak in Hammerite
Afbeelding
Groet, Ivo
Gebruikersavatar
Roerdomp
Bus guru
Berichten: 5447
Lid geworden op: 25 jun 2011 21:49
Locatie: De Gordyk

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door Roerdomp »

Een geruststellende gedachte dat er nog steeds mensen zijn die over een onuitputtelijk doorzettingsvermogen beschikken. [[thumbup]]
Groeten, Michel

1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI


Beter duur dan niet te krijgen
Gebruikersavatar
w.m.weemhoff
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2005 23:29
Locatie: Maux, Niévre, Frankrijk.

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door w.m.weemhoff »

hoe komt het dat ik alleen de titel van de foto's te zien krijg en niet de foto's zelf?
groeten meus.
--------------
bus uit '82 ,1.9 1Y uit '?
the hand who rocks the craddle rules the world.
there is never time to do things right, but always time to do things over.
Gebruikersavatar
Kire
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 544
Lid geworden op: 08 nov 2014 19:48
Locatie: Heino

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door Kire »

w.m.weemhoff schreef: 29 jun 2022 00:19 hoe komt het dat ik alleen de titel van de foto's te zien krijg en niet de foto's zelf?
Een (verkeerde) instelling van de browser misschien of anderszins een (te) strakke beveiliging van de pc?
De foto's staan op zijn eigen website en hier staat alleen een link naar die foto's.

Groet,

Erik
Gebruikersavatar
ReneK
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 362
Lid geworden op: 24 jul 2018 12:08
Locatie: Goes

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door ReneK »

Roerdomp schreef: 28 jun 2022 17:44 Een geruststellende gedachte dat er nog steeds mensen zijn die over een onuitputtelijk doorzettingsvermogen beschikken. [[thumbup]]
+1
De staat van de carrosserie ben ik niet heel jaloers op maar wel op de skills en het doorzettingsvermogen [[thumbup]] .
Groeten, René

VW T3, 1987, 2.1DJ, zelfbouwcamper
VW Polo 1.0TSI (iets voordeliger voor de boodschappen)
Lexus IS250 (voor de boodschappen)
Gebruikersavatar
hippie
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 927
Lid geworden op: 12 okt 2018 21:50

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door hippie »

ReneK schreef: 29 jun 2022 21:42 +1
De staat van de carrosserie ben ik niet heel jaloers op maar wel op de skills en het doorzettingsvermogen [[thumbup]] .
Hier nog 1
kom steeds meer klusjes tegen . groeten ronny
Gebruikersavatar
Ewout
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1571
Lid geworden op: 12 aug 2012 20:15
Locatie: Utrecht

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door Ewout »

Respect, wat een klus!
Groet, Ewout

Oranje VW T3 1,9 WBX 1985
Blauwe Volvo 945 Estate 1998
Rode Peugeot 205 CTI 1991
Gebruikersavatar
blauw
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 718
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:00
Locatie: Utrecht

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door blauw »

Dag Ivo,

Net in een periode waar ik wat minder vaak op het forum zat, heb je interessante verslagen geplaatst. Diepe buiging voor je werk!!

Groeten,
Arjan
Caravelle uit '86 met DG motor van na '85, omgebouwd tot camper.
ivokh
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 nov 2020 20:26

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door ivokh »

Wederom bedankt voor de positieve response.

Na zo veel mogelijk werk bij huis te hebben gedaan was het tijd om met de bus naar de Heining Hobby Hal in Amsterdam te rijden voor de laatste voorbereidingen voor het spuiten en voor het spuiten zelf.
Eenmaal in Amsterdam kon ik eindelijk zonder twijfels zo veel mogelijk onderdelen van de bus halen. Hier zaten ook de deuren bij wat betekende dat ik bij de laatste roestplekken kon om deze te behandelen.

Vervolgens heb ik de schade aan de linker voordeur, het paneel naast de schuifdeur en nog wat kleine plekjes recht getrokken met plamuur. Daarna heb ik alle plekken die ik bewerkt had voorzien van een (extra) laag primer. In Amsterdam kon ik dat makkelijk met de verfspuit doen in de spuitcabine. Ik heb eerste alle deuren opgehangen in de cabine en deze gespoten om vervolgens de bus in de cabine te zetten om te spuiten.

Ik heb ooit een DeVilbiss FLG-5 verfspuit (een niet overdreven dure verfspuit van toch een topmerk) gekocht met een 1.3mm sproeieropening. Ik had de hoop dat ik daarmee zowel kleurlak/blankelak als primer kon spuiten. Ik heb met deze spuit de primer op de bus gekregen maar als ik nog een keer een vergelijkbaar project ga spuiten dan ga ik toch kijken of ik er een 2.0mm nozzle bij kan kopen voor de primer. Het was namelijk lastig om een lekker dikke laag primer te spuiten wat ik eigenlijk wou.
Dit betekende dat ik op sommige plekken weer door de primer heen schuurde. Daarnaast had ik ook de hoop dat ik geen plamuur nodig had voor de plekken die ik volledig kaal had gemaakt voor het behandelen van roest. Dit viel op veel plekken toch tegen. Dit betekende dat ik toch nog een keer aan de slag moest met plamuur. Uiteindelijk heb ik besloten om de laatste plekjes die nog primer nodig hadden met een spuitbus te spuiten.
Nadat alles strak getrokken was heb ik de hele bus met 1000 grit nat geschuurd. Van een eerdere spuitklus had ik nog een pot controlepoeder liggen. Dit smeer je op een paneel wat hem zwart maakt. Door dit er weer af te schuren kan je precies zien wat je al geschuurd hebt en wat je nog moet doen en het laat zien waar nog oneffenheden zitten. Dit werkt heel goed omdat je het poeder mooi in de oneffenheden kan smeren maar als je een perfectionist bent zoals ik dan zorgt dit er ook voor dat je behoorlijk lang aan het schuren bent.

Ik heb er voor gekozen om de binnenkant van de bus ook helemaal te spuiten. Dit heb ik gedaan omdat er aan de binnenkant ook wat roestplekjes zaten en omdat ik het niet zo netjes vind als je gelijk de originele kleur tegen komt zodra je onderdelen los haalt.
Aan de binnenkant heb ik niet zo veel aandacht besteed aan het schuren. Het overgrote deel heb ik alleen even opgeruwd met scotchbright.

Voor de kleur lak ben ik met de binnenkant van de bus begonnen. Ik heb hierbij een deel van de vloer in de laadruimte afgeplakt zodat ik daar op kon staan om de hele wanden te kunnen spuiten. Toen deze eenmaal gespoten waren heb ik als laatste de vloer van de laadruimte gespoten. Aan de binnenkant heb ik twee lagen 2k verf gespoten zonder blanke lak.
Vervolgens was de buitenkant aan de beurt. Hier heb ik naast twee lagen kleurlak ook twee lagen blanke lak gespoten. Dit koste redelijk wat tijd omdat ik voor beide kanten van de bus (en voor elke laag) drie keer een trappetje op en af moest om het dak te spuiten.

Toen waren de deuren nog aan de beurt. Deze heb ik weer opgehangen zodat ik de binnen en buitenkant in één keer kon spuiten. Hierbij heb ik ook de delen die achter de bekleding zullen verdwijnen gespoten maar daar heb ik wel wat minder prioriteit aan gegeven wat betreft het aantal lagen kleur- en blankelak.

Als laatste heb ik de bumpers, ruitenwissers, deurhandvaten en spijlen van de voordeurramen nog zwart gespoten met een matte lak waarbij ik de ruitenwissers, deurhandvaten en raamspijlen nog voorzien heb van een laag blankelak waardoor ze toch hoogglans zijn geworden. Ik ben bewust met matte lak begonnen omdat ik het niet zag zitten om de bumpers met plamuur strak te trekken. Dus nu valt het iets minder op dat deze niet helemaal strak zijn.

Ik wou de bus graag licht van kleur houden maar ik vond wit te saai en lichtblauw vond ik een beetje een makkelijk keuze. Dus ik ben voor mint groen gegaan. Om het niet al te ingewikkeld te maken heb ik gekozen voor een ral kleur met code 6019. Volgens ral is dit trouwens witgroen.
Bij het spuiten van de bus had ik een paar druipers. Verder was het een beetje frustrerend om te zien dat er toch nog bepaalde delen niet helemaal strak waren. Uiteindelijk valt mij dat natuurlijk direct op maar het wordt weinig opgemerkt door andere. Ik ben dan ook best tevreden met het resultaat en perfect spuitwerk was ook nooit het doel. Naar mijn idee kan je er alleen beter in worden door het te doen en met dit werk is het zeker het geval dat je van je fouten leert.

Toen alles gespoten was kon de bus weer opgebouwd worden. Het dashboard had ik al twee keer eerder los gehad dus dat ging redelijk vlot. Voor het ophangen van de deuren kon mijn broer me een middag helpen. Dit ging redelijk vlot en we hebben samen toen ook geprobeerd om de nieuwe voorruit met een nieuw rubber te monteren. Dit bleek echter een lastigere taak. Op een of andere manier had deze er echt geen zin in om in de uitsparing te gaan. Toen ik hier die avond over na aan het denken was had ik de hoop dat het misschien zou lukken door de ruit er zo recht mogelijk in te zetten. Dus om er voor te zorgen dat het rubber eerst boven en onder zo ver mogelijk in de uitsparing zat voordat ik het rubber om de sponning trok in plaats van de ruit eerst onder (of boven) in de sponning te zetten om vervolgens het rubber van onder naar boven om de sponning te trekken. Ik heb hier in mijn eentje nog een aantal poging tot gedaan maar helaas zonder resultaat.
Bij de achterruit wou dit wel na verscheidene pogingen. Dus ook niet makkelijk maar wel alleen te doen.
Om te voorkomen dat het monteren van de voorruit het hele project op halt zou zetten ben ik verder gegaan met het monteren van de overige delen van de bus. De nieuwe rubbers voor de ramen van de voordeuren wouden zich ook wat verzetten maar uiteindelijk zitten deze er netjes in. Vooral het driehoek ruitje ver genoeg naar voren krijgen zodat ik de spijl tussen de ramen kon monteren had even wat kracht nodig.
Voor de schuifdeur dacht ik dat het handig was om het rubber te monteren voordat ik de schuifdeur er in hing omdat deze rond aan één stuk is en dus tussen de ophangpunten van de schuifdeur moet. Maar het rubber maakte het heel lastig om de ophanging van de schuifdeur netjes af te stellen. Ik besefte me toen dat het vrij eenvoudig is om de schuifdeur even uit de midden-/achterrails te halen zodat je het rubber daar omheen kan doen. Ik heb dus het rubber weer los gehaald om de schuifdeur netjes af te stellen. Toen ik het rubber er weer op gezet had wou de schuifdeur niet dicht maar de oplossing hiervoor was een kwestie van de slotvanger iets naar buiten zetten.
En toen kwam het punt waarop alleen nog de voorruit gemonteerd moest worden. Voor het ophalen van de bus gingen de laatste dag mijn ouders mee naar Amsterdam. Met mijn ouders, een vriend uit Amsterdam en een jongen die ook daar aan het werk was (5 man dus) hebben we na twee pogingen het uiteindelijk voor elkaar gekregen om de vooruit in de bus te krijgen. Met van binnen aan een zuignap trekken, van buiten flink kracht op de ruiten zetten en met de hand flink op de ruit slaan wou de laatste hoek uiteindelijk op zijn plaats schieten.

En toen kon ik weer naar huis met de bus. Omdat ik voor elke dag dat de bus in Amsterdam stond moest betalen heb ik een krappe vier weken lang, zeven dagen in de week volle dagen aan de bus gewerkt. En daar kwam nog bij dat ik elke dag minstens anderhalf uur in de auto zat om van en naar Amsterdam te komen. Ik was dan ook heel fijn om dit deel van het project af te kunnen sluiten en de bus weer thuis te hebben. Niet dat ik het werk niet met erg veel plezier gedaan heb en ik heb er ook erg veel van geleerd.
Door de druk ben ik iets minder consistent geweest met het maken van foto's maar hier onder de foto's die ik heb gemaakt.

Groet, Ivo

Hoe de bus er bij stond aan het eind van de eerste dag
Afbeelding

De bus in de spuitcabine voor primer
Afbeelding

De bus na spuiten primer
Afbeelding

De bus bijna klaar voor spuiten van de binnenkant
Afbeelding

Resultaat spuiten binnenkant 1
Afbeelding

Resultaat spuiten binnenkant 2
Afbeelding

Resultaat spuiten binnenkant 3
Afbeelding

Resultaat spuiten buitenkant 1
Afbeelding

Resultaat spuiten buitenkant 2
Afbeelding

Resultaat spuiten buitenkant uitgepakt 1
Afbeelding

Resultaat spuiten buitenkant uitgepakt 2
Afbeelding

De losse onderdelen klaar om te spuiten
Afbeelding

Gespoten en gemonteerd dakraam buitenkant
Afbeelding

Gespoten en gemonteerd dakraam binnenkant
Afbeelding

De bus weer thuis 1
Afbeelding

De bus weer thuis 2
Afbeelding
Groet, Ivo
Gebruikersavatar
Roerdomp
Bus guru
Berichten: 5447
Lid geworden op: 25 jun 2011 21:49
Locatie: De Gordyk

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door Roerdomp »

Fraai [[thumbup]]
Groeten, Michel

1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI


Beter duur dan niet te krijgen
Gebruikersavatar
blauw
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 718
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:00
Locatie: Utrecht

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door blauw »

Mooi!
Kun je nagaan hoe hij er uit ziet met velgkappen en VW teken voorop!

Groeten,
Arjan
Caravelle uit '86 met DG motor van na '85, omgebouwd tot camper.
Gebruikersavatar
blauw
Weet waar de werkplaatsboeken liggen
Berichten: 718
Lid geworden op: 01 sep 2006 21:00
Locatie: Utrecht

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door blauw »

Mooi!
Kun je nagaan hoe hij er uit ziet met velgkappen en VW teken voorop :-).

Groeten,
Arjan
Caravelle uit '86 met DG motor van na '85, omgebouwd tot camper.
Gebruikersavatar
rkoffrie
Heeft het instructie boekje gevonden
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 jun 2007 17:57
Locatie: Helmond

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door rkoffrie »

Dat ziet er netjes uit, Ivo!
Respect...
Groeten Robert

T3 1.6 TD camper 1986, Kever 1300 1970
Gebruikersavatar
Ewout
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1571
Lid geworden op: 12 aug 2012 20:15
Locatie: Utrecht

Re: t3 CU ombouw tot camper

Ongelezen bericht door Ewout »

Wat een feest, dit restauratieverslag, graag meer!
Groet, Ewout

Oranje VW T3 1,9 WBX 1985
Blauwe Volvo 945 Estate 1998
Rode Peugeot 205 CTI 1991
Plaats reactie