Tafelen in de bus: aan tafels ?

Inrichting, bekleding, etc.
YT-88
Weet waar de oliepeilstok zit
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 jan 2019 18:30

Tafelen in de bus: aan tafels ?

Ongelezen bericht door YT-88 »

Goedendag,

wie kan me iets meer vertellen over de tafels in de T3 ? Sommige bussen hebben 1 tafel, naast het kookeiland, boven opbergvakken, en naast de achterbank; sommige bussen hebben 2 tafels, ook nog één die via een poot bevestigd is aan een accubak, meestal die onder de bestuurdersstoel. Wat bepaalde of een bus 1 of 2 tafels had ? Waren dat aan te kruisen opties ? Wat is de 'juiste' plek voor de tweede tafel ? En hoe zit die tweede tafel vast ? Wat plaatjes zouden me helpen. Dank alvast en met vriendelijke groet,
Harry
Gebruikersavatar
Roerdomp
Bus guru
Berichten: 5445
Lid geworden op: 25 jun 2011 21:49
Locatie: De Gordyk

Re: Tafelen in de bus: aan tafels ?

Ongelezen bericht door Roerdomp »

Op vwbusshop.de zie je bij de Westfaliaafdeling op de site de complete tafel. De bevestiging is op de hoek vd accubak. Lange tijd dacht ik dat mijn bus alle denkbare originele opties nodig had, maar na vele jaren ervaring met de bus, merk ik dat simpel en basic overzichtelijker, degelijker en prettiger is.
Groeten, Michel

1984 T3 Westfalia Joker 1.7 mTDI


Beter duur dan niet te krijgen
Gebruikersavatar
Ewout
Kent nu bijna alle onderdelen nummers
Berichten: 1571
Lid geworden op: 12 aug 2012 20:15
Locatie: Utrecht

Re: Tafelen in de bus: aan tafels ?

Ongelezen bericht door Ewout »

Precies: ik heb ook het tweede tafeltje op de hoek van de accubak achter de bestuurdersstoel, maar heb deze tafel incl poot de laatste 5 jaar niet meer meegenomen op reis. De grote tafel boven de opberg kaken vind ik veel fijner.
Groet, Ewout

Oranje VW T3 1,9 WBX 1985
Blauwe Volvo 945 Estate 1998
Rode Peugeot 205 CTI 1991
Plaats reactie